nedjelja, 22. prosinca 2019.

Avionom do Hrvatske | Borna Zuber- Iznad Irskih Oblaka





VID 185







Avionom do Hrvatske | Borna Zuber- Iznad Irskih Oblaka


Ako volite putovati i gledati van kroz prozor aviona ovaj video je za vas.
Pozdrav svima, ja sam Borna Zuber i dobrodošli na moj YouTube Kanal.
Preselio sam se u Irsku prije godinu dana i upravo polijećem avionomza Hrvatsku na godišnjiod 10 dana u Zagrebu.

Letimo iz Dublina za Zagreb i bit ćemo u Hrvatskoj 10 dana.
Prespavali smo u Dublinu,sjeli na bus ujutro i došli do aerodroma.

Ovo je direktan let iz Dublina za Zagreb i jako se veselim ovom posjetu Hrvatskoj.
Postat ću ujak, idemo na jedan rođendan, vidjet ćemo prijatelje i dodajem interviewe u repertoar YouTube kanala.

U videu će te moći vidjeti lijepi prijelaz iz Irskih oblaka u sunčano vrijeme. Ako nikad niste letjeli avionom u ovom videuimate cijelu snimku kroz prozor kako avion kreće, ubrazva na pisti i kako polijećemo u oblake.

Ja sam do ove godine samo 2 puta bio u avionu(jednom do Barcelone i jednom do Amsterdama) a ove godine mi je ovo 3. put da letimo za Hrvatsku. Stvarno sam zahvalan za priliku koju imamo da možemo ovako putaovati i svašta vidjeti, znam da sa plaćom koju sam imao prije ne bi mogao nekoliko puta godišnje putovati u drugu državu, ali sa Irskom plaćom je to malo lakše izvedivo.

Letjeti kroz oblake daje neki osjećaj slobode i naravno krasan je pogled. Čim preletite Irsku i izađete iz kiše slijedi krasno sunce i pogled je čarolija.

Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!

U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.
Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj. Put do Uspjeha:

https://www.youtube.com/watch?v=GuZf1...

I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:

Instagram: zuber_borna

Linkedin: Borna Zuber

Twitter: @BornaZuber

Koristim I Snapchat I Tik Tok

Steemit za mini Blogove @BornaZuber
https://steemit.com/@bornazuber

Blog:
http://myptsjourney.blogspot.com/
Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D

Nema komentara:

Objavi komentar