nedjelja, 1. prosinca 2019.

Upoznavanje - Malo o mojoj Prošlosti - Borna Zuber







Pozdrav ljudi, evo još jednog videa iz Irske i ovdje bih vam se htio malo više predstaviti i ispričati o mojoj prošlosti.

U ovom videu pričam opet o svojoj prošlosti osnovna škola, srednja škola, faks i poslovi koje sam prošao do sada, ovdje je malo više detalja.

Trenutno stojim na cesti i čekam prijevoz do posla, kolegica koja živi blizu me vozi na posao, uštedila mi je sat i pol vremena dnevno koje sam trošio na prijevoz.

Uglavnom sam se htio tu još malo predstaviti da dobite još malo detalja, pričam o osnovnoj školi kako sam bio puno deblji i nesigurniji i nisam se znao družiti s ljudima, srednjoj školi gdje se situacija popravila jer sam posto društveniji ali su miocjene pale,faxu gdje sam se počeo više graditi kao osoba poslovima koje sam radio i kako sam ih percipirao i samounaprijeđenju.


Pričam malo i o firmama u kojima sam bio koje poslove sam probao raditi, koja iskustva sam stekao, ali o ovome ću još napraviti i detaljniji video u budućnosti..

Nadam se da ste me bolje upoznali kroz ovaj video i naravno nadam se da će te i u budućim videima biti tu i pratiti priču kako se dalje razvija.

Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!

U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.

Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj. Put do Uspjeha:

https://www.youtube.com/watch?v=GuZf14KfhNc&list=PLdlAxsWfEVwl65ApNX4OpEYHeyXjG2ipw&index=7&t=16s

I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:

Instagram: zuber_borna

Linkedin: Borna Zuber

Twitter: @BornaZuber

Koristim I Snapchat I Tik Tok

Steemit za mini Blogove @BornaZuber
https://steemit.com/@bornazuber

Blog: http://myptsjourney.blogspot.com/

Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D

Nema komentara:

Objavi komentar