nedjelja, 1. prosinca 2019.

Kako pravilno natočiti čašu Guinnessa?





Borna Zuber

VID 166


Kako pravilno natočiti čašu Guinnessa?

Pozdrav svima u ovom videu se malo
bavimo Guinnessom opet i ulazimo u to kako su nas naučili pravilno natočiti
Guinness pivo u
tvornici Guinness
piva St. James Gate Brewery u Dublinu.
Ja sam Borna Zuber, dobro došli i nadam se da će vam se
svidjeti moje priče.
Starci su mi bili u
posjeti u Irskoj pa smo ih vodili okolo po Irskoj










Zadnji dan kad su bili smo hodali po
Dublinu i obišli hrpu mjesta. jedno od njih je bila tvornica Guinnessa i na
predzadnjem katu vas nauče kako se pravilno toči Guinness.
E pa u čemu je
tajna možete vidjeti u video točno kako natočiti čašu ili pintu Guinnessa a ja
ću vam ovdje i napisati:






 -Prvo- Morate imat čašu i pivu za točiti ;D






-Nagnite čašu prema točioniku pod 45
stupnjeva






-Točite Guinness dok piva dođe do slova
na čaši(dršku prema sebi)






-Izravnajte čašu i prestanite točiti na
nekih 1 minutu






 -Natočite do vrha čaše (dršku suprotno od sebe)




 I eto pivo je spremno zapit, uživajte u svom Guinnessu






Okus Guinnessa je ovjde malo drugačiji od onoga što toče
po pivnicama kod nas, tako da najbolje vam je doći u Irsku i probati okus. Ako
vam je daleko najbolje vam je probati ga u limenci, tu je okus najočuvaniji i
nekako najbliži.
Kad završite sa točenjem
dobite
certifikat koji vam
isprintaju tamo na licu mjesta sa vašim imenom i činilo mi se ko cool stvar za
dat svojim gostima i naravno za objaviti kao novi post na YouTube kanalu ili
svom Blogu






Ovo je simpatičan achievmnet za dodat-
bit će ih još tako da na ovoj playlisti možete naći interesantne videe nekih
achievmentima










 Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači
što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča
još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!






U prolazu baci neki lagani Lajk I
naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.
Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim
na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih
ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to
zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj.




 Put do Uspjeha:










 I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš
nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Shreaj
video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:






Instagram: zuber_borna






Linkedin: Borna Zuber




Twitter: @BornaZuber




 Koristim I Snapchat I Tik Tok






Steemit za mini Blogove @BornaZuber https://steemit.com/@bornazuber








 Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D







Nema komentara:

Objavi komentar