petak, 13. prosinca 2019.

Zašto YouTube? Moja 3 Razloga za YouTube | Borna Zuber





VID 175



Zašto YouTube? Moja 3 Razloga za YouTube | Borna Zuber





Pozdrav svima, ja sam Borna i dobrodošli na moj Youtube kanal. Prije nekih 10 mjeseci sam se preselio u Irsku sa curom u mjesto koje se zove Killarney i tu smo dobili posao.
Inače sam iz Zagreba, došo sam ovdje iz više razloga, a jedan od njih je da sam mislio da će vani biti lakše za radit i stvarno neke stvari bolje funkcioniraju.
Oduvijek sam se bavio sa puno stvari, a od kad sam ovdje sam započeo i još puno novih stvari od koji je najnoviji hobi Youtube.


Moja 3 Razloga za YouTube Kanal:
1.) Lakše pratit-kad gledate unazad videi pomažu prisjetiti se
2.) Ostat u Kontaktu- ljudi te prate i znaju šta ti se događa
3.) Pozitivno utjecat na ljude- ja sam puno naučio iz Youtuba i želio bih ljudima pomoći

Uložio sam puno vremena u osobni razvitak i na kraju dana isplati se radit na sebi.

Neki dan sam si pogledao par Hrvatskih Youtubera, primjetio da ih zapravo ima puno iz naših krajeva, ali ja si do sad nikada nisam gledao Balkanske YouTubere. Jedan dan ću si uzeti vremena i proguglati ih još da vidim o čemu sve pričaju i kakvi su im kanali, a ako vi znate neke koje bi si trebao pogledati slobodno mi ostavite u komentarima ibacit ću pogled.


U budućnosti ću napraviti VID Kako dobit posao u Irskoj jer me već nekoliko ljudi to tražilo i sastavit ću to u jedan malo jači video u 2020

Tu u Irskoj sam vidio da ima Vlogera u Dublinu, ali nisam vidio u drugim djelovima Irske, pa ću pokušat prenjet vam informacije iz ovih zapadnijih djelova Irske.

Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!


U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.



Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj. Put do Uspjeha:



https://www.youtube.com/watch?v=GuZf1...



I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:



Instagram: zuber_borna



Linkedin: Borna Zuber



Twitter: @BornaZuber



Koristim I Snapchat I Tik Tok



Steemit za mini Blogove @BornaZuber

https://steemit.com/@bornazuber



Blog:
http://myptsjourney.blogspot.com/



Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D





Nema komentara:

Objavi komentar