četvrtak, 26. prosinca 2019.

Borna Zuber & Una Pašić Gregović | BLOG Unabridged -A Millenial Momma





VID 188







Borna Zuber & Una Pašić Gregović | BLOG Unabridged -A Millenial Momma




Prvi Interview iz Hrvatske samo za vas, napokon objavljen! Una Pašić Gregović je danas s nama u ovom prvom interviewu iz Hrvatske. BLOG Jeste razmišljali o pisanju bloga? Zanima vas kako to funkcionira za nekoga ko se baš time bavi ? Bacite pogled na cijeli Interview i pratite Unu na njenom Blogu i Instagramu

Unin Blog- Una Bridged:
http://unabridged.blog/
Unin Instagram:
https://www.instagram.com/una.bridged/

Una je Hrvatska Blogerica koja se zadnjih godinudana ozbiljno bavi pisanjem bloga i u ovom Interviewu ćemo proći neka pitanja s njom koja se vežu na pisanje bloga.
Proći ćemoi druge teme poput društvenih mreža, majčinstva, što je to doula i ostalo

Una već radi i recenzije proizvoda za neke firme i za sebe i na njenom blogu možete naći sve od putovanja, recepata pa sve do toga kako proći kroz trudnoću.

Una i ja smo se upoznali prije par godina jer smo radili u istom hotelu u Zagrebu i ostali smo u kontaktu preko društvenih mreža. Vidio sam da je otvorila svoj blog i da je aktivna na Instagramu, a pošto sam zainteresiran za društvene mreže i blogove sam odlučio sjest sa Unom i porazgovarati u Interviewu o njenom putovanju kroz društvene mreže i svjet bloganja.

Ja osobno također razmišljam o blogu i to mi je bio jedan od glavnih motiva zašto sam odlučio popričat s njom o tome, a u interviewu sam nju pitao da li ona možda razmišlja o YouTubanju.

Pošto mi je ovo prvi interview ikada nadam sed a će Vam se svidjeti i da će te kroz njega dobiti bar interesantnih informacija o Uni, meni, bloganju, društvenim mrežama i da će vas Interview potaknuti da i vi započnete svoj put kroz svijet bloganja i društvenih mreža.


Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!

U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.
Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj. Put do Uspjeha:

https://www.youtube.com/watch?v=GuZf1...

I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:

Instagram: zuber_borna

Linkedin: Borna Zuber

Twitter: @BornaZuber

Koristim I Snapchat I Tik Tok

Steemit za mini Blogove @BornaZuber
https://steemit.com/@bornazuber

Moj je Blog još pod izradom....
Blog:
http://myptsjourney.blogspot.com/
Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D

Nema komentara:

Objavi komentar