nedjelja, 29. prosinca 2019.

Prehrana i Nova Jutarnja Rutina | Borna Zuber





VID 16









Prehrana i Nova Jutarnja Rutina | Borna Zuber







U ovom videu ulazim malo u navike prehrane, način kuhanja i koliko često kuham, a dalje pričam o novoj jutarnjoj rutini koju želim implementirati.

Od kada sam se preselio u Irsku sam donio hrpu novih odluka i počeo raditi puno novih stvari, implementirao sam nekloliko novih navika, a sada radim na tome da si implementiram novu jutarnju rutinu.

Želim se buditi ranije i bolje pripremiti za dan, to znači da ću morat ranije u krevet i ustatajat barem sat vremena ranije.

U planu je ustat se ranije i:

-Počet sa treningom
-Goal setting-cilj za dan
-Meditirati
-Journaling
-Doručak
I onda započeti dan-Idealno bi bilo da to sve odradim do 6 ili 7 ujutro

Kažu da treba 3 mjeseca da bi navika postala automatska, ajmo

Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa!

U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.
Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj. Put do Uspjeha:

https://www.youtube.com/watch?v=GuZf1...

I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:

Instagram: zuber_borna

Linkedin: Borna Zuber

Twitter: @BornaZuber

Koristim I Snapchat I Tik Tok

Steemit za mini Blogove @BornaZuber
https://steemit.com/@bornazuber

Blog:
http://myptsjourney.blogspot.com/
Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D

Nema komentara:

Objavi komentar