utorak, 10. prosinca 2019.

Jutarnje Trčanje i PLAN za posjet Hrvatskoj - Borna Zuber





VID 171









Jutarnje Trčanje i PLAN za posjet Hrvatskoj - Borna Zuber



Pozdrav svima, evo tjedan je prebrzo prošo, dani proletili i za vikend volim ovako otič trčat ujutro i aktivno krenut u dan. Prošli tjedan su mi bili starci u Hrvatskoj pa mi je pola tjedna još brže proletilo, ali evo sada smo nazad u Killarneyu i vraćamo se u rutinu. Dok su oni bili ovdje sunce je sjalo svih 10 dana, čim su otišli počela je kiša padat i tokom ovog trčanja po nacionalnom parku u Killarneyu je i mene uhvatila kiša.

Irci kažu da se kod njih može u jednom danu izmjeniti 4 godišnja doba, što je skoro točno, ja im zapravo ne priznam ovo 4. godišnje doba, zimu. Kod nas padaju temperature ispod nule, dok Irci imaju blage zime bez snjega sa puno kiše i vjetra.



Kada im je prije 2 godine palo 2 cm snjega nastala je opća panika, ali o tome u nekom drugom videu. U ovom videu ću vam ispričati planove koje imam za sljedećih 2 mjeseca, naime početkom 10 mjeseca idemo u Hrvatsku na 10 dana, imamo svašta za obaviti i već se veselim.



A možete se i vi već veseliti jer će biti i par videa iz Hrvatske-Interviewi sa par interesantnih projekata. Kratko ću se osvrnuti i na 11. mjesec jer za tada planiramo 2 konferencije na koje ćemo otići. I pošto sam zadnjih 10 dana sa starcima hodao okolo i nisam zapravo bio u gymu, pa sam se jučer zaputio do gyma i treniro sa par frendova, a danas je na redu jutarnje trčanje.



Hvala još jednom što gledaš moje videe, stvarno mi puno znači što si tu na mom YouTube Chennelu I evo nadam se da te zanima kuda će ova priča još ići. Definitvno SUBSKRAJBAJ ako želiš gledati još mojih videa! U prolazu baci neki lagani Lajk I naravno ako imaš bilo kakvih pitanja slobodno ostavi u komentarima.

Ako te zanima više o meni imam vlogove o tome čime se bavim na dnevnoj bazi, pokušavam naučiti što više, unaprijediti se i jedna od glavnih ideja kanala je pomoći drugima, tako da ćemo se fokusirati ina to, ako te to zanima definitivno preporučam da pogledaš Playlistu Pathway to Success tj.

Put do Uspjeha:

https://www.youtube.com/watch?v=GuZf1... I naravno na YouTubu se radi o ljudima, tako da ako znaš nekog a da bi ga interesirao ovakav Kanal slobodno mu reci za mene, Sheraj video I slobodno me dodaj na drugim društvenim mrežama:

Instagram: zuber_borna

Linkedin: Borna Zuber

Twitter: @BornaZuber

Koristim I Snapchat I Tik Tok

Steemit za mini Blogove @BornaZuber

https://steemit.com/@bornazuber

Blog:
http://myptsjourney.blogspot.com/

Hvala Vam svima što ste tu, vidimo se u sljedećem videu :D

Nema komentara:

Objavi komentar